torsdag 26 januari 2012

Kanske jag skulle skaffa en Hubot

I söndags såg jag de två första delarna av Äkta människor. Den var både bra, obehaglig och beroendeframkallande.
Sen blev jag aningen fundersam också.....kanske jag skulle vilja ha en egen liten hubot. Som skulle kunna massera mina fötter, klia mina ben och tömma katt-toan.
Det hade varit väldans bekvämt.


Jag skulle dessutom kunna skaffa en geriatrik-hubot till min mamma och pappa....he he





Eftersom jag har jobbat med Harald Hamrell, som ju regisserat Äkta människor så är vi vänner på Facebook. Jag passade på att berömma honom.....då kanske han skickar en hubot till mig, om det blev någon över efter inspelningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!