söndag 15 januari 2012

Inte alltid stängt

Det känns nästan som att jag lagt ner "Luna på landet" men så är inte fallet. Jag har bara börjat jobba på mitt vanliga jobb och har väldigt oregelbundna öppettider. Därför ber jag er ringa (0920-705 55) om det är så att ni vill komma och titta i butiken, så vi kan göra upp om en tid som funkar. Maila går också bra, malin@lunadsign.se
Dessutom har mina skyltar som stod uppe vid vägen och vid fårhagen blåst sönder i en av alla dessa oväder som drabbat oss innan och runt jul.
Men håll ut, ju närmare våren vi kommer desto mer öppet kommer jag att ha. Och så hoppas jag givetvis att jag snart ska vara klar med min webshop, så ni som bor lite längre ifrån ska kunna hälsa på.

Idag är det kallt ute. Jag är glad att jag inte behöver gå ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!